קמפיין מוצלח דורש תכנון מדוקדק והגדרה ברורה של המטרה, הכלים והדרך בה בוחרים ללכת בדרך אל היעד.
IMP תלווה את הקמפיין שלך מהרגע הראשון ביעוץ מקצועי בבניית אסטרטגיה כוללת לקמפיין יחד עם ניהולו בפועל.

 

מיתוג

 

המותג שלך זקוק לזהות ברורה שתייחד אותך משאר המתחרים בשוק. IMP תיצור עבור המותג שלך זהות אחידה ועקבית היוצרת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח ומביאה להזדהות עם המוצר.

שרותי המיתוג כולל:

  • לוגו
  • סלוגן
  • שפה גרפית אחידה וברורה
  • התאמה לפלטפורמות השונות
 

יחסי ציבור

 

קמפיין יח"צ מוצלח מקבע את מעמדך בתודעה הציבורית ומעניק ללקוחותיך נקודת מבט נוספת על המותג וערכיו. IMP תציג לעולם תמונה עשירה ומלאה של החברה שלך ובכך תחזק את המסר אותו אתה מעוניין להעביר.

שירותי היח"צ כוללים:

  • כתבות ותוכן מותאם
  • פרסומים/הודעות לתקשורת
  • אייטמים חדשותיים
  • יצירת סיקור צד שלישי
  • פרסום תכנים ממוקדים בכלי תקשורת מובילים
  • יצירת תכנים מקוריים על בסיס חודשי
  • דו"חות מפורטים עם העתקים של הפרסומים השונים
 

בניית השוק

 

פריצה לשוק חדש מהווה אתגר גדול גם ללקוחות המנוסים ביותר. הכנת התשתית הנכונה להחדרת המוצר לשוק מצריכה תכנון מוקפד, קשרים, ואנשי מפתח המבינים את השוק החדש. באמצעות נסיון רב שנים ורשת קשרים ענפה אנו מציעים ללקוחותינו תמיכה, יעוץ והכוונה בבניית תשתית זו.

השרותים כוללים:

  • יעוץ
  • השמה בשוק
  • דו"חות מלאים עם הצעות לפעולה
  • ארועי השקה
  • קמפיינים פרסומיים
  • יצירת שתפ"ים עם עסקים אחרים
  • עיצוב וקופי
  • השקת מוצר
 

ניתוח עסקי

 

גם מוצר מצליח יכול להצליח יותר. כדי לבנות תוכנית לצמיחה חשוב להבין כיצד המותג שלך נתפס ע"י הלקוחות ואיך השוק מגיב לאמצעי הפרסום השונים על ידן המוצר מוצג לו. IMP תנתח את ביצועי השיווק והמיתוג הנוכחיים על מנת להתוות תוכנית פעולה חדשה לצמיחה.

שרותי ניתוח עסקי:

  • הבנת היחודיות של המותג – Unique Selling Point
  • ניתוח אסטרטגיית השיווק הנוכחית
  • ניתוח השוק - סטטיסטית
  • זיהוי והגדרת קהל היעד
  • ניתוח עלות
  • המלצות לגדילה
 

אסטרטגיית קמפיין

 

קמפיין מוצלח הוא קמפיין מתוכנן בקפידה. קמפיינים רבים נכשלים בגלל שמנהלי הקמפיין לא הגדירו בבהירות מהי מטרת הקמפיין ומהו המסר אותו הם מנסים להעביר. בIMP אנו לא יוצאים לדרך לפני שחידדנו היטב את מטרת הקמפיין והמסר המוביל אותו. כך אנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים להגיד ואיפה אנחנו רוצים לדבר כדי להפיק את הירב מכל שקל מתקציב הפרסום.

שרותי אסטרטגיית קמפיין:

  • הגדרת מטרה
  • חידוד והגדרת מסר
  • יצירת סלוגן נכון
  • שפה גרפית אחידה לקמפיין
  • ניתוח עלות
  • הצעה מפורטת לכלי תקשורת
  • הגדרת כלים ופלטפורמות לשימוש
  • בניית תוכנית ולו"ז פעולה
 

מחקר שוק

 

ידע הוא כח. גיבוש המסרים ותוכנית הפעולה לקמפיין אינם שלמים ללא מחקר שוק המסייע לנו בעזרת נתונים סטטיסטיים להבין את מצב השוק והתנהגות הלקוחות הפוטנציאליים. IMP תספק לך את כל המידע הדרוש כדי לצאת לדרך.

שרותי מחקר שוק:

  • סקרים טלפוניים
  • סקרים במייל
  • סקרים פנים אל פנים
  • ניתוח מידע מצד שלישי
  • קבוצות מיקוד
  • דו"ח מלא ומפורט
  • הצעות לפעולה

 

.